When summer kicks in!

Hej på er!
 
Precis hemkommen från jobbet, härligt väder idag! Passa även på att komma ut lite på jobbet idag igen vilket är mysigt, upptäcker hela tiden intressanta och fina ställen som jag haft noll koll på tidigare som ligger högst tio minuter från min lägenhet. Mycket en kommer på när jag börjar röra mig runt i stan utan en given destination. 
 
Lätt att sitta och inspireras så här under sommaren och ideér om kommande projekt löper ammok just nu härlig härligt. Vill bara komma ut och komma igång, dock krävs en del för att det ska hända! 
 
Tog mig ett steg närmare en potentiell dröm igår, får se hur deta hela utvecklar sig eller inte utvecklar sig. spännande är det i alla fall. 
 
Boende är något jag tänker ofta på just nu, något som stressar mig, Vill verkligen bo kvar där jag bor idag, Vill inte behöva flytta gång på gång på gång och stå inför osäkerheten om vart jag ska tavägen hela tiden. i slutet av förra året hade jag en förbannad tur och hittade min gryma lägenhet. Lägenhetens läge har antagligen varit en väldigt stor bidragande faktor till varför jag faktiskt kommit att trivas ganska bra i stan. Från att ha varit en tjej på landet och en så kallade "lantis" ända in i benmärgen har det hänt mycket! Ser fortfarande fram emot att bo på en liten gård eller dyl där jag kan ha mer utrymme för alla mina små projekt men ja Stockholm är inte helt fel. 
 
Under kommande termin hoppas jag på att kunna bättre planera min tid för att i slutändan också kunna engagera mig och göra ännu mer saker utanför skolan. Något jag hoppas och ser fram emot! 
 
Härlig sommardag! 
 
//Elise C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback