A world of creativity!

Hej på er!
 
Sitter med grön blå röda fingrar och spelat gitarr i säkert en timme och bara spontant spelat ackord och sjungit texter som bara blir under tiden jag spelar. Så härligt att spontant bara sitta och spela och sjunga och bara improvisera. Så otroligt skönt att bara släppa taget om stressen och prestationerna för att låta min kreativa sida totalt ta över och bara köra mitt eget race. Något jag sällan gjort under terminen men som jag mer och mer börjat göra nu när sommaren är här enligt datum men inte riktigt här om man tittar på vädret och temperaturen.
 
Borta bra men hemma bäst, nja under de senaste dagarna varit i Herrfallet, Örebro, Västerås, Arboga och Eskilstuna och tittat närmare på risk och sårbarhet på dessa städer. Intressant värre. 
 
När jag flyttade till stan hade jag väldigt svårt att slappna av och såg inte riktigt hur jag skulle trivas med att bo mitt i smeten men ja måste erkänna såhär ett halvår senare att jag kommit att trivas ganska bra. Med närhet till plugget och med kanske vad som gör min lilla etta ganska unik -> Utsikten över stora delar av stan. Om möligt bort jag fatiskt gärna kvar till och med. Dock misstänker jag att chansen är väldigt liten men ja det skulle betyda att jag även skulle få mer frihet i inredning och dyl vilket skulle vara roligt. Känns inte som om det är så mycket ide att göra nå större förändringar i dagens läge då de möbler som finns är här och går inte riktigt att flytta på osv. 
 
imorgon har jag tenta vilket jag väntat på att få göra i över ett halvår. Hoppas att det går vägen under morgondagen och att jag får även den tentan ur världen! 
 
Är väldigt pepp på att komma ut just nu. Va ett gäng och ha allmänt trevligt dra med gitarrer, poia och allmänt njuta av att vara ute och förhoppningsvis bra väder som gör det hela möjligt :) Komma ut och vara social och bara försöka vara här och nu. 
 
Har äntligen fått till en klipp tid -> Vilket verklige behövs så ser fram emot det xD
 
//Elise C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback