And so it goes! Bring it on!

Hej på er!
 
Blev aningens motarbetad imorse av en kropp som inte riktigt var med på noterna men ja efter lite frukost blev jag betydligt mer stabil. Befinner mig just nu i Bålsta och har precis kört ett träningspass, härligt värre! Hade tänkte att dra ut och springa imorse hos mig men icke. 
 
Packar för fullt inför Island och försöker att inte glömma något, mitt största fokus ligger på kläderna som jag ska ha i stallet eftersom det är väldigt viktigt att de är desinfekterade och tvättade då jag använt dem i stall miljö här i Sverige. Detta pga att man inte vill ha in några smittor på Island som annars är isolerat från sjukdomar och dyl som finns i övriga Sverige och Europa. 
 
Strax ska jag bege mig iväg på min väns studentfirande!!! Woop Woop. Är chaufför som vanligt så blir inte mycket till dricka men ja vatten går ju fint de med! :) 
 
En arab som råka bli med på bild i Skottland :) 
 
Ha re så bra! :) 
 
//Elise C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback