Changes are to come!

Hej på er!!
 
Bra dag! Hunnit med två duggor varav den ena ska fin liras lite imorgon, samt en kompleterande uppgift då jag missa gårdagens slut seminarium. Sista tentan blir på måndag och sen är jag plugg fri i några veckor. Börjar inse hur konstigt det känns att inte ha några måsten när det kommer till plugg. Inga uppgifter som hänger kvar som en alltid kan sitta med. 
 
Varit en lite små galen/ tokig dag, vilket varit ganska kul! Även hittat en cykel som jag tänkt ha i stan vilket är trevligt!! Höll på att köra på en fasan som plötsligt kände för att springa ut på vägen. Dock hann jag tvärnita och missa den vilket var väldigt bra/skönt. Bara att konstatera, bra att bromsarna fungerar och även mina reflexer när jag kör vilket är bra att veta!
 
Var också iväg och handla diverse saker inför Islands resan börjar verkligen märkas nu att det bara är fåtal dagar kvar tills vi åker. Riktigt roligt!! Ser otroligt mycket fram emot att få träffa alla igen och att dessutom komma upp i sadeln igen på riktigt och bara få njuta av fantastisk natur och fantastiska hästar!
 
Bild från stallet för några somrar sedan. Tagen av mig. 
 
// Elise C 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback