Dygnets alla timmar!

Hej på er!!
 
Börjar lite lagomt vända på dygnet. I vanliga fall brukar detta bara ske inför natt pass eller ja just under natt pass som jag är vaken på nätterna men ja det är ganska skönt ändå att vara vaken på nätterna men inget jag bör göra till en vana förrens senare i sommar.  
 
Hittade ett passande och intressant event dagen innan jag åker till Island så med lite tur tar jag mig ditt. Har under våran försökt hitta roliga event att gå på för att lite ta till vara på att jag bor så centralt och av den anledningen har lätt att ta mig till olika platser. Har även gått på en hel del event och evenemang vilket varit kul. Förra året jobbade jag de allra flesta helger precis som vardagar och roliga event och evenemang sammanföll allt för ofta med arbetspassen men ja har haft lite tur nu under våren med att det lyckats med att pricka in mina lediga helger med roliga och intressanta event och evenemang. 
 
Awsome awsome!! I och med sommaren så är det också massor av festivaler och dylikt och ett evenemang jag skulle vilja åka på något år ät Urkult! Dock är det precis som vanligt att det sammanfaller med andra evenemang och event så ja blir lite av ett dilemma men ja något år hoppas jag på att åka upp på Urkult om inte hela veckan så delar i alla fall :) 
 
En något trött jag :)
 
//Elise C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback