Home again, i wanna go back!

Hej!
 
Hemma från Island och vill redan åka tillbaka! Jag hade förhoppningar om verkligheten och såg ganska positivt på den. Dock har en sak efter en annan förändrats eller ställts in på olika sätt. Känns inte skit pepp att vara tillbaka mitt i stan. Har lust att ställa in mina planer för denna sommar, för egentligen vad gör det för skillnad? 
 
Jobba hela sommaren! -> vore inte helt fel! Kunna leva lite i höst, nästa år osv. Blir mest förbannad eller irriterad när jag påminns om sommarens planer, förutom jobb och plugg vilka båda är något som jag ser fram emot! Köra järnet och vara!
 
Saknar vindarna, saknar livet på den lilla ön som stundtals är så farlig, stundtals eller kanske mest hela tiden så grymt fantastisk och underbar. Känns som jag precis kommit ditt när jag vände på klacken och åkte tillbaka hem igen.  Saknar friheten och vardagar som försattes i vaccum.
 
Med lite tur är jag tillbaka redan i September!! Och som jag längtar!! :)
 
 
//Elise C
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback