Inredning och boende

Hej på er!
 
Ja att återanvända olika ting och inreda med så lite nytt som möjligt är något som idag verkligen går hem. För min del är mitt jobb en hit när det kommer till sådant. Eftersom jag jobbar på en återvinningscentral där vi dessutom har en bytesbod vilket betyder att det är lätt att byta ut gamla tråkiga prylar och möbler till mer passande och roliga möbler. 
 
Har länge haft planer på att försöka göra något av glasflaskor men inte kommit till skott ännu. Med lite tur är det något jag kan lägga ner tid på i sommar. Skulle vara guld värt att få ta över min lägenhet men ja det kommer antagligen bli svårt. Dock hoppas jag att jag kan hitta något mer långvarit boende om en flytt skulle bli aktuell igen. Har ingen lust att flytta termin efter termin osv. Känns ganska ohållbart! 
 
 
When yu don´t have a good picture you fix one! Well at least a workable one :)  
 
 
 
 //Elise C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback