Island -> smart bär det hemöver

Hej på er!
 
MIn vistelse på Island börjar gå mot sitt slut och jag längtar efter att få komma hem till min lägenhet att få landa lite och bara få vara själv och göra vad som faller mig in. Ganska ovant att umgås med människor 24/7 i 10 dagar från att bo själv i vanliga fall och göra vad som helst.
 
Har varit en fantastisk vistelse här på Island. Dock ser jag fram emot att komma hem och grotta ner mig i studierna igen!! Fick resultatet från sista tentan, samt att jag läser en ny kurs numera. Så är bara att köra på. Känns bra att fortsätta studera och faktiskt komma framåt. fortsätta lära mig nya saker och med lite tur kunna ha en kandidat examen i bagaget i slutet av nästa år! 
 
Inte helt ovanligt har jag åkt på feber, skönt att det är i slutet och inte i början. Av någon anledningen brukar jag nästan alltid åka på feber i slutet av diverse olika resor. Allt från vandringar till resor utomlands. Blir nästan förvånad om jag inte blir dålig. 
 
SItter just nu i öns huvudstad och lyssnar på isländsk musik, mysigt värre! ser fram emot en lång natts sömn och med lite tur vakna och må bättre än jag gör nu! 
 
Ha det bra! Mer info om resan kommer när jag kommit hem till Sverige igen! 
 
//Elise C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback