Konsertkväll!

Hej på er!!
 
Igår hann jag med ett och annat, blev en lugn morgon för att sedan möta upp mamma i stan för att titta på div saker till Island. Drog också iväg och köpte en GoPro kamera. En sådan mindre bra kamera eller om en är helt med på noterna. En grymt bra kamera i en något mindre förpackning. Har ända sedan i vintras/våras haft funderingar på att köpa en kamera av den typen innan Island eftersom ja att sitta i sadeln och fota med en systemkamera mest troligt är en dålig ide. Så ja nu har jag löst den detaljen och kommer alltså kunna dokumentera och fota även från ryggen vilket känns jätte roligt!
 
Då även min pappa har en sådan kamera kommer jag få låna en del utrustning från honom vilket är bra. Anledningen varför jag inte bara lånar hans är för att han har med sig den till USA, annars hade det kunnat vara en enkel lösning på det hela. 
 
Var iväg på terminens sista föreläsning igår, Anmälde mig till en företagskurs och igår handlade det om Juridik och de Juridiska aspekterna av ett företag. Intressant och bra föreläsning! 
 
Sedan blev det drag och musik på Grönalund med Marilyn Manson. Kanske ingen artist som jag lyssnat jätte mycket på men har hänt att jag ramlat in på några av hans låtar lite då och då. Hade tänkte att dra ditt med någon men har alltid en tendens till att träffa människor jag känner när jag är ute på stan och igår var inget undantag! Bra och trevlig kväll som avslutades med att jag promenerade hem. Grymt att kunna gå hem även om det är en liten bit. Bra avslut i alla fall och skönt att vara ute på stan när tempot har svalnat av en aning. 
 
 Marilyn Manson på Grönan!
 
//Elise C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback