Life and everything in between

Hej!
 
Idag har jag varit på två möten, kanske inte gav så mycket men ja bra att ha deadlines och platser jag ska vara på osv. Fick i alla fall igång tankarna och har funderat på allt mellan himmel och jord hela dagen vilket varit givande. Blev väldigt inspirerad efter andra mötet och tankarna gick i hundra åttio. Det andra mötet var  med innovations kontoret på SU vilket var roligt. Så blev väldigt lätt att spinna vidare på entreprenöriella funderigar och tankar. 
 
Hade tänkte att skriva hur mycket som helst idag på bloggen men kom ingen vart. Har sedan nåt år tillbaka en blogg som jag tänkt skriva mycket miljörelaterade inlägg och andra entreprenöriella tankar har dock inte kommit så långt med den. Dock har jag planer på att få igång den nu i sommar med start på fredag :) 
 
Dagar som dessa blir det väldigt uppenbart hur mycket studier stundtals har bidragit till en underliggande stress. Kanske inte jätte mycket de kurserna som jag läst på SU men snarare den kurs som funnits kvar sedan jag oväntat flyttade ner till Stockholm från Östersund. 
 
Vet knappt vart jag ska ta vägen just nu, sån jävla frihet och är totalt inspirerad och vill bara komma ut prata med människor, nya möten, nya samanhang, engagemang engagera, påverka och med lite tur någonstans förändra. Ja jag har också börjat se fördelar med att bo i stan. När jag först flyttade in till stan var det otroligt skönt men inte det mest givna för min del.
 
Är mycket mer en sådan person som tar en lugn promenad i skogen och slänger mig ner på någon äng och bara stirrar upp och funderar mycket hellre än en shoppingrunda i stan med folkmassor osv... Dock har jag vant mig allt mer med att bo i stan. HIttat tillfällen och sätt att koppla av och bara vara vilket jag inte gjorde från början. Dock som jag sa redan innan jag flyttade in till stan "Om jag inte har skogen utanför får jag ha den på insidan" Nu bor jag inte i en skog inomhus men växter är bra grejer :) 
 
Ne nu ska jag försöka sova bort min träningsverk i ryggen som jag på nå vänster lyckades åstadkomma under ridpasset med min underbara häst.... 
 
 
//Elise C 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback