Musik sommar (Y)

Hej på er!!
 
Undrar hur många konserter man kan få in under en sommar om en heter Elise... Hittils har jag varit på tre och många fler blir det!
 
* Daniel Norrgren -> 
* Hoffmaestro -> 
* Marilyn Manson ->
 
Coming up:
* Alice Cooper 
* Samir och Victor
* Noel Gallagher
* Billy Idol 
* Damian Marley 
* The Offsprings 
* Molly Sanden 
* Ola Salo
* Magnus Uggla 
* Arash 
* Petter
* Linnea Henriksson 
* Europe
 
Festival Artister -> Vet ej vilka
 
* Madonna 
 
Kan kanske inte påstå att jag direkt hört eller lyssnat på alla de artister som jag nämnt här ovan men däremot så ja om jag är hemma och vill hitta på något, komma ut och bara vara på en konsert och lyssna på musik så ja why not. Har ändå kort för hela sommaren så ja bara att passa på. Samt att ja fota konserter är förbannat kul och ja Go Pro lär gå hem mer än en system kamera så länge jag inte får stå i scendiket och fota :D
 
Musik sommar -> Ja tack! 
 
Bild på Victor Noren från 2010 
 
Hade tänkt att slänga in någon bild från när jag jobbade som festival fotograf men ja har tyvärr ingen vettig bild på denna dator för tillfället. 
 
//Elise C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback