Sommarkvällar i stan!

Hej på er!
 
kvällen och eftermiddagen har spenderats med min pappa, väldigt trevligt måste jag säga. fått bättre koll på delar av stockholm jag inte haft koll på alls. Gått längs med vattnet från kungsholmen till Rolandhovsparken där det var en hel del roliga aktiviteter. Så shysst med fint sommarväder och blev även en fin kväll. Slutade med sushi och sedan te hemma i lägenheten med att titta på massa bilder från Island :) 
 
Funderar på att försöka fotografera fler fåglar har gjort det mer i en del perioder och ja flygande fåglar är kanske inte det lättaste att få till när mycket ska stämma för att det ska bli en bra bild något som också är roligt då det kräver en del kreativitet för att få till bra och intressanta bilder. 
 
Har en hel del roliga fågelbilder från 2011 när jag var på fotokurs och sprang runt på skolan och i skogen och fota fåglar och allt som föll mig in. :)
 
Fin kväll och dag. Bra paus efter att ha spenderat timmtals med plugg igår. FIck dock in min uppgift igår vilket jag är väldigt nöjd över även om en hel del till slut jobbade emot mig. Attans den som ger sig!! :)
 
Det går bara man vill!! :) 
 
 
 
 
//Elise C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback