Söndag på Landet

Hej på er!
 
Plugg dag idag precis som igår, Hunnit med en hel del vilket är skönt. Har också valt att vänta lite med min tenta i psykologin för att på så viss få ännu bättre koll på begrepp osv för att med lite tur också kunna uppnå ett bra betyg. Mailade läraren och äre inte bråttom så ja känns bättre att ta det lungt och satsa mer än att bara få den gjord. Visst kommer jag ihåg en hel del från psykologin jag läst tidigare men i alla fall :) 
 
Har också nu tackat ja till kulturgeografi kursen om utveckling i nord och syd vilket troligen blir den enda kursen jag läser i sommar som det ser ut nu. Den går på halvtid på distans men ska nog försöka ta mig igenom kursen några veckor innan deadline! 
 
Hann även med att åka iväg till stallet för att hjälpa till att plocka in alla hästar. Bestämde mig också för att duscha min häst vilket min mamma hade önskemål om. Sagt och gjort. Toppur var nog inte super imponerad av denna företeelse men fann sig i det ganska bra ändå. 
 
Här är några bilder från idag:
När bild 
 
Toppur uppställd (försök iaf) 
 
Ett av årets många lamm 
 
Ett gäng ston från stora hagen
 
//Elise C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback