Studentfirande och MUSIC!

Hej på er!
 
Blev ett trevligt student firande och ja självklart "Stort Grattis till Studenten Lina!! :)  Har också varit iväg och hämtat mina växter i stan som ska få flytta hem till Mormor och Morfar i ca två veckor frammåt. Konstaterade också idag att min chiliplanta som blivit över en meter också har fått två chili som växer på den vilket är grymt!! woop woop 
 
Har under kvällen lyssnat på massa musik som jag lyssnade mycket på under 2009 och även när jag var i Uppsala mycket, vilket gör att jag associerar och förknippar den mycket med Uppsala. Minnen minst sagt!! 
 
Slog mig också att låtarna är enkla att spela gitarr vilket varit kul!! Härligt att bara sitta och spela och låtas inspireras!!! Love it!!
 
Random pic -> Simply because it´s more fun with pics then not :) 
 
//Elise C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback