Studier under sommartid!

Hej!
 
Träningsverk -> Check. På många sätt är jag ett fan av träningsverk eftersom det lite grann blir en bekräftelse på att träningen funkar eller ja att jag faktiskt gjorde tillräckligt mycket under träningspasset för att jag med lite tur i längden ska bli starkare. Vilket såklart är en bra grej om det är en av många anledningar till varför jag tränar. 
 
Har också tittat över min sommar kurs som jag kommer att läsa i sommar. Känner mig pepp på att ta mig igenom den och ja känns intressant. Många har försökt övertala mig om att det är ganska skönt att vara ledig också men ja ne jag är nog ganska kass på att övertala mig själv om just det. Tycker också att nu när jag ändå är igång och har motivationen så varför inte bara fortsätta?!?! Så länge jag tycker att det är roligt och givande så vill jag fortsätta. Samt att ja med lite tur kan jag vara klar med en kandidat under nästa år. 
 
Har mer eller mindre studerat i två år nu på högskolenivå. Eller ja om man går in och tittar på de kurser och dyl jag har läst. Sen i verkligheten har det kanske inte riktigt sätt ut så eftersom jag även jobbat i ca ett år bredvid distans studierna. 
 
Nu ska jag fixa med mina växter och sedan iväg till stan på nytt :)
 
//Elise C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback