Träning och Billy Idol!!

Hej på er!
 
Blev ingen spring runda imorse, dock blev det ett träningspass i alla fall, skönt att komma igång igen mer på riktigt!! Visst kanske jag haft igång i mellan åt under våren men nu jävlar. Har för övrigt pluggat, pratat med trevliga människor och sedan blev det konsert på grönan. Såg Billy Idol med en vän från grundskolan som jag inte sätt på år! Sjukt kul att ses igen och sjukt bra och rolig kväll!
 
Efter konserten drog jag ut och sprand, väldigt skönt att komma ut och bara köra järnet. Har under dagen lagt upp ett tränings schema vilket jag hoppas kunna följa. En fördel är dock mitt jobb där jag under varje pass måste jobba aktivit och dessutom får vara ute mycket vilket ska bli otroligt skönt och kul!! :)
 
Väldigt nöjd med träningen idag så får hoppas att det blir ungefär samma vissa imorgon och att jag kan leva upp till mitt tränings schema! Har även tänkt att lägga upp ett enkelt mat schema för att även fortsätta vara stabil på den fronten. 
 
Fortsättnings föjer, Imorgon är det en ny vecka!! :D 
 
//Elise C 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback