When life just becomes something else?!?

Hej på er!!
 
Ja nu är skolan äntligen slut sitter och gör det sista på min Psykologi kurs :) Har inte helt bestämt mig ännu vad och hur många kurser jag ska läsa i sommar men har i alla fall inten lust att inte läsa något i sommar. Märker också av hur mycket vana det blivit att kontant ha något att göra. 
 
Denna månad blir den första månaden sedan i februari förra året som jag inte jobbar alls. Har jobbat minst ett pass och betydligt oftare betydligt fler pass i 17 månader. Under förra sommaren jobbade jag varje dag under en månad och hade även dubbel pass vissa dagar. Något jag trivdes otroligt bra med att konstant ha något att göra. Dock kanske det inte riktigt blev som jag tänkt med plugget men ja det får jag ta igen nu istället är det tänkt. Under våren har plugget varit en stor del av mitt liv. Just nu känns det otroligt konstigt att inte ha något arbetspass inplanerat eller några lektioner eller dyl att gå på. Dock är det bara en vecka tills jag åker till Island vilket jag verkligen ser fram emot ska bli så sjukt kul!!! :) 
 
Gårdagen blev betydligt längre än vad jag tänkt mig men ja eftersom min brorsa tog studenten valde jag att köra alkoholfritt ifall att jag skulle behöva köra någon någonstans och dyl vilket var bra. Rolig dag igår i alla fall fira och vara på min brorsas och min väns mottagning och umgås med massa roliga människor!! 
 
... Varför hade jag ingen mottagning? ... Vad tänkte jag med?... Haha får ha någon liten fest när jag kandiderar istället... haha xD
 
//Elise C 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback