Hm inspiration och tankar var bara förnamnet.

Hej på er!
 
Var ju tänkt att jag skulle plugga järnet nu på em meeeen... så blev det inte! Inspiration och mycket somfaktiskt förändrats ganska mycket. Så ja tänkte på typ hundra andra saker när jag började läsa och insåg att det inte var någon ide och sen kom jag på att ja jag kan ju alltid titta på en dokumentär eller dyl om ämnet och lära mig på de visset... Trodde jag ja, om jag inte var inspirerad och svävande innan blev det inte värre. Denna sommar är det tänkt att jag ska göra och hinna med någonting annat och inte bara jobba hela tiden och en resa har länge varit på kartan haha... Och ja började fundera på Utha och Monement Valley skulle också gärna vilja åka till Yellowstone och flera andra national parker som jag redan varit på men ja resa ensam skulle ju fungera men skulle vara roligare med sällskap. Har även funderat en del på andra länder och platser men misstänker att det inte kommer att bli av.
 
Just nu är jag väldigt intresserad av att bara resa skulle vara sjukt kul att komma iväg, har redan en resa planerad men en med bara vänner / vän skulle vara roligt!! 
 
Har också hunnit med att lyssna på massa gamla låtar och gått igenom min allra första blogg rolig och intressant dock har jag inte hittat de bilder som jag hoppades på skulle finnas i något inlägg. 
 
Har även gjort andra roliga och på en del sätt pinsamma upptäckter under kvällen men ja vad säger man bättre sent än aldrig. 
 
Kameran är helt klart på fel plats när den ligger hemma... Blev väldigt inspirerad att leka turist i stockholm och gå runt med kameran, om jag inte än kan dra utomlands med kameran i högsta hugg kan jag i alla fall springa runt i Stockholm och fota :) 
 
Bra kväll kort och gott nu ska jag fortsätta lyssna på musik och försöka hitta gamla bilder från när jag var i USA  en av de gångerna för många år sedan. 
 
Här är dock några andra bilder jag hittade på min första blogg :)
 
Jag och Hördur och Rebecca och Grani tar ett litet dopp för många år sedan :)
Jag och en av många missarna från stallet 
Jag och min vovve <3 2009?!
rolig reflektions bild från 2008?!?
 
Ha re!!
 
//Elise C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback