Just that something

Hej på er!
 
Nu när jag varit hemma i början i helgen har jag letat efter mian fröer utan någon större lycka så köpte en del nya idag. Meningen var att dra iväg och köpa fröer och inget mer men ja ni kan ju gissa hur det gick, kom hem med allt möjligt smoothie mixer, ljushållare för att hänga upp mm. Så kan det gå med andra ord. Var också in och tittade efter en jordartskarta på en annan affär vilekt de dock inte hade vilket var synd då jag gärna skulle ha en. Tycker faktiskt att det är ganska kul med jordartskartor. Säger otroligt mycket om varför landskapet ser ut som det gör och hur det kommer sig att vi byggt hus på ett ställe och inte ett annat osv. 
 
När det kommer till framtiden och planer att skaffa en gård eller köpa en större tomt är denna information väldigt bra att ha eftersom det kan vara väldigt avgörande exempelvis i ett husbygge osv :) 
 
med en Chai latte bredvid mig och äppel chips ska jag nu dyka ner i plugg träsket en stund!
 
Några av de fröer jag har numera så ikväll blir det blöttläggning av några och sedan att så dem ikväll och imorgon 
 
//Elise C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback