Madonna i November!

Hej på er!
 
Efter ca 40 min i kö och några failande ögonblick så har jag nu biljetter till Madonnas första och ända konsert i Stockholm i år. Ska bli skit kul, vem om hänger med har jag inte bestämt ännu. Har två biljetter, men ja jag har en ide om vem den andra biljetten skulle kunna landa på. 
 
Har inte lyssnat så mycke på Madonna, men ja hon är en stor artist och en konsert är alltid en konsert. Många gånger med en fantastisk stämning och bra musik. 
 
Förutom under Pride konserterna har jag också sätt/hört funnits på plats under Gyllene tider, Rihanna, och Iron Maiden men då på jobb. Men fortfarande att få vara på plats i den miljön med den stämningen och ändå se sådana artister är häftigt!! :)
 
Har även varit på en del egna konserter osv men ja ska bli roligt att se Madonna i November :)
 
//Elise C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback