Nya rutiner nya manualer

Hej!
 
Ja just nu står jag mellan att må illa och vara tvungen att äta, Den balansen har kan man säga inte varit så bra den senaste veckan. Med andra ord bör jag fokusera ännu mer på att äta vettigt och på fasta tider för att försöka undvika illa mående osv. 
 
Bör nog egentligen gjort ännu mer idag men ja ibland måste man bara ta det lite lungt och ta vara på tiden och bara få vara här och nu och vara kreativ. Denna vecka har en så länge varit mycket mer stabil än förra veckan vilket är förbannat skönt och hoppas på att det ska hålla i sig. Efter påsklovet ska jag försöka lägga upp ett bra och stadigt schema för att kunna vara ledig, hinna med att plugga men också att även få i mig mat och få till bra vanor som jag håller mig till och som fungerar även i längden. Ska också försöka få in träningen mer. Med lite tur kan jag ha min vovve hos mig under veckan efter påsk och skapa bra rutiner även med henne för att hålla igång både henne och mig :) 
 
//Elise C
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback