Och så var det helg igen!

Hej!
 
Hunnit med en del idag vilket är bra! Har också tänkt att ta tag i min psykologi kurs för att få den klar innan sommaren. Så innan sommaren har jag både kursen jag läser på SU (geografi) samt en kurs på HKR och en på MIUN som ska jag göra klart innan det blir Östersund och Island på Schemat :) Samanlagt tre kurser, varav två av dem är jag på god väg och den tredje ska jag ta tag i nu i helgen. 
 
Under gårdagen tackade jag ja till ytterligare ett uppdrag under Stockholm Pride, något jag ser otroligt mycket fram emot! Blir fjärde året som jag är engagerad som volontär under detta fantastiska och roliga evenemang! 
 
Förrutom att ha nåt mitt mål på min stegräknare och gått om med ca 4000 steg så har jag även gjort ett kort men ganska målinriktat träningspass under kvällen. Så nu är min plan att försöka träna varannan dag kort och målinriktat och sedan de dagar då jag inte tränar göra något på min balans platta. De dagar jag inte är hemma och är iväg till landet kan det däremot bli kompensation då jag under mina arbetspass går otroligt mycket. 
 
//Elise C
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback