Produktiv dag! (Y)

Hej!
 
Ja studier studier studier, det är vad mitt liv just nu kretsar runt. Just nu läser vi om jorden och dess formation och hur bergarter bildas skapas, vittras ner, Hur olika stuff/sten och olika mineraler ser ut och blir till och hur de ser ut. 
 
Så med andra ord skulle inte förvåna mig om jag skulle börja samla på stenar efter denna kurs. Har pluggat mer eller mindre hela dagen vilket är rekord för min del. Sitter just nu på SU då det är öppethus och har gått på en föreläsning om hur man kan bygga upp ett eget program och för och nackdelar med det. Så nu har jag en plan  på vad jag ska sikta emot. Om den är möjlig får jag reda på snart med lite tur. 
 
Igår blev det även en spontan träff med en vän vilket var kul. Sådana träffar jag sätt fram emot när det kommer till att bo i stockholm. Ingen planering, spontana träffar och att de faktiskt blir och är möjliga istället för att sitta och planera veckor i förväg och behöva planera dagen innan eller hela morgonen vilket tåg man ska ta för att vara framme en viss tid osv. 
 
Ne tillbaks till verkligheten och studierna! Skönt att komma hemifrån med ett miljöombyte. 
 
//Elise C 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback