Tenta på G!

Hej!
 
Dagen började med att slänga sig på tåget mot landet för att sitta och diskutera de ämnen som ska vara med på tentan imorgon för att upprepa och repetera de jag ska kunna inför morgondagens tenta. Efter det blev det ett stopp hos min frisör för en välbehävlig klippning. Mitt hår har sätt ut som hej kom och hjälp mig på senaste så bra att få lite ordning. 
 
Efter lunch blev det att åka till SU för att diskutera frågorna ytterligare en gång men denna gång med några från klassen. Känns som om jag har bra koll på det hela sen är snarare frågan på vilken nivå jag kan hamna på osv. 
 
Känner mig nog hundra gånger mer förberedd idag än första tentan jag skrev på MINU. Iof min första tenta någonsin så ja jag har lärt mig en del på vägen kan man säga. Hur det går imorgon vet jag inte men ja troligen inte sämre än på min första tenta :) 
 
De två senaste resultaten jag fått har varit bra så hoppas kunna hålla mig till en sådan nivå men vem vet vad som händer om hjärnspöken tittar in och spökar. Ska bli otroligt skönt efter tentan i alla fall när det är över och jag åter igen kan gå tillbaka till lugn och en lite mer stressfri vardag, eller ja en vardag med lite mindre stress i alla fall. 
 
Ha re bra!!
 
//Elise C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback