That face

Hej på er!
 
Var bjuden på två fester idag men blev hemma istället. Hade varken lust eller energi att dra iväg självklart hade det kunnat vara otroligt kul men med en tenta bara dagar bort känns det viktigt att försöka hålla mig pigg för att kunna studera mycket och länge imorgon igen. 
 
Blev mycket diskussioner och läsning av de olika delarna jag förväntas kunna tills på tisdag. Körde också på en ansiktsmask idag, för ovanlighetens skull, roligt roligt och tror att det i alla fall gav lite resultat. 
 
Efter det har jag varit osminkad och valde för en gångs skull att gå utanför dörren utan det. Brukar inte träffa så många alls om ens någon men träffade på 6 personer och varav tre i hissen -> Underbart kunde nog inte känt mig fulare men men fan bara att leva med. Antagligen bara jag som bryde mig men ja att gå helt utan smink är inget jag brukar göra speciellt ofta, eftersom jag ser vääldigt sömnig ut och enligt mig själv "försvinner" mina ögon. Men men bra erfarenhet antar jag att bara acceptera sig själv. 
 
Dock har en hel del hänt på smink fronten måste jag medge från att alltid känna mig tvungen att vara "hel sminkad" så är jag aldrig det längre utan sminkar mig så att det är möjligt att sova med det om jag inte orkar göra något med det på kvällen. Mascara ex har jag aldrig längre eller jo ibland men inte ofta. Dock kan jag ju medge att det hade varit otroligt skönt att inte behöva bry mig och att inte behöva fixa varje morgon men ja så äre. 
 
Natti natti har varit en lugn och skönt kväll, med lite tur är jag pigg imorgon och kan fortsätta mina plugga inför tentan. Skönt med söndag hade lika gärna kunnat vara söndag idag. 
 
//Elise C
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback