Träning och vovven

Hej på er!
 
Tränade ett litet mini pass, inte så jobbigt men ja känne rav idag att jag gjorde något igår så det är roligt!! Kanske att jag kan nå någon form av resultat på ca 30 dagar. Får väl se, beror ju såklart på hur ofta och mycket jag bestämmer mig för att träna osv men ja min plan är att köra de övningar jag körde igår varannan dag. 
 
Väldigt härligt väder ute måste jag säga! Ska bli kul att vara på jobbet imorgon och vara ute hela dagen :) Ser fram emot det!! 
 
En bild på mig och min vovve för många år sedan, Ska bli kul att träffa henne senare idag! 
 
Underbara och älskade lilla hund! <3 Har planer på att testa ha henne hemma hos mig i några dagar när det kan bli av vet jag dock inte ännu. Ser dock fram emot det! 
 
//Elise C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback