Underligt värre

Hej!
 
Ja ikväll har varit underlig panick attacker -> vart kom de ifrån. Tog en liten promenad och gjorde några ärenden, tänkte på att försöka vara ute och gå i ett par timmar eller mer men ne inte värt det. Istället ska jag försöka få till det jag har kvar att göra praktiskt under kvällen samt att ja mjölk och jag inte går så bra ihop men ja ett sätt att tänka på annat i alla fall och ja mjölk med chocklad är gott och om det inte finns en lakotsfri version kan det funka ändå. 
 
Kanske ska börjar tänka om kring mina möten just nu. Kanske inte är någon bra ide... 
 
Loreen för göra mig sällskap de kommande timmarna och med lite tur funkar mina planer och jag inte behöver uppleva några krypande konstiga känslor eller attacker, om inte annat är yyter dörren och skorna aldrig långt ifrån och möjligheten finns ju. 
 
 
//Elise C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback