What goes around comes…

Hej på er!
 
två veckor kvar till tenta nr 2 och har precis anmält mig till de tre tentor som är kvar denna termin. Har även anmält mig till omtentan, vilket jag såklart hoppas inte ska behövas men hellre anmäla sig och inte behöva än att glöma att anmäla sig och inte kunna göra tentan. 

Idag har jag varit hemma hela dagen, de två föreläsningarna som skulle varit idag blev inställda pga sjukdom vilket jag lite hoppades på under gårdagen efter att ha kännt mig ganska slutkörd. 
 
Har suttit med mitt sommar schema och försökt få ihop det med jobb semester, ledighet osv. Längtar som fan tills i sommar och Island. Vill att det ska vara nu nu nu!! Men ja har ändå gått ganska fort dessa två och en halv månaderna av detta år. 
 
Idag är sista dagen för att anmäla sig till årets sommarkurser. Och jag har skickat in en anmälan, eftersom det absolut inte finns någon kurs i de två tänkta huvudämnena jag har planer på at läsa tänkte jag ta tillfället i akt och prova på något nytt. Jag tänker inte avslöja vad jag sökt men ska bli spännande och se vad som händer i sommar :) 
 
Har efter lite inspiration på en blogg blivit en del foton, länge sedan jag var ut och hade någon foto session så körde lite hemma in och med mig själv som "modell" :P 
 
Hade ingen större ork att göra något åt mtt face så blev en väldigt naturlig look med mitt fluff till hår :) 
 
 
//Elise C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback