Early morning

Hej på er!
 
tidig morgon i skolan och fått mycket gjort, härligt härligt! Så ja tanken är att jag nu ska lyckas leva upp till mina förväntningar och få till det under den kommande tentan och möjligen nästa också. Schysst att få en motivations boost lagom till de sista veckorna. Hade kunnat vara något att ha denna lilla boost tidigare under terminen men bra att ha även under sista veckorna också antar jag. 
 
Musik och relativt toma lokaler på en plats som jag minst sagt förknippar med studier är bra grejer. Även under hösten när jag inte läste någon kurs på SU satt jag ofta och pluggade på SU för att hitta studiero och som ett försök att minimera min otroliga förmåga att inspireras av annat xD
 
Ne nu bär det av mot kartor och dessa fantastiska värld. Hm ja lite ironi men är en bra sak att kunna även om jag i dagens läge misstänker att det inte är något jag kommer att jobba med. Dock bra att kunna även inom andra projekt. 
 
Många som är ute nu i kanalen nedanför mig och padlar kajak, inte alls pepp på att komma ut igen!! Bålsta nästa... Haha :)
 
//Elise C 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback