En fyrbent vän med alla tassarna på jorden

Hej!
 
Om jag saknar att ha en mysig och energi sprudlande liten vän i min närhet jo tack. Om jag fastnat för en njo antagligen. Så ja bara bege mig mot skåne och få ihop vardags pusslet med en fyrbent liten vän... Ja jo inte det lättaste med jobb, plugg och planer på att åka utomlands. Klart som fan att det kanske skulle kunna fungera men skulle antagligen vara ganska kruxigt så får se hur det går. Skulle dock vara otroligt kul att släppa in en liten vän igen. Alltid ha en anledning att gå upp alltid ha en bra anledning till att gå ut. Alltid ha en anledning till att längta hem och alltid ha någon som gör en på bra humör. Aldrig behöva vara själv, alltid ha den där nyfikna blicken att titta tillbaka på när funderingar och tankar får fäste. 
 
Saknad och längtan efter en liten fybent vän på heltid har funnits ett ganska bra tag, och kanske ännu mer nu än tidigare. 
 
Våra vänners vovve Harriet, ett riktigt energi paket :) 
 
//Elise C 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback