En sådan Lördag

Hej!
 
Effektiv dag! eller kanske snarare bra dag. upp kl 06.30  repetera det sista. iväg och göra tenta. Möta upp projekt grupp och jobba med projekt. Dra mig hemmåt ordna hemma och äntligen någon timme för att försöka njuta av ett dimmigt lugn i bruset av verkligheten. Springtur i regnet ännu mer plugg och avsluta med en bra middag och ännu mer plugg. 
 
Tagga nästa tenta med musik och studera projekt. Imorgon blir det ännu mer fix och projekt och seddan iväg mot Elitloppet med min moster. Skönt att faktiskt kunna existera och göra någonting annat än att plugga, även om plugg givetvis också har sin charm. 
 
En vecka kvar med Geografi för denna termin och sista tentan i Människa och miljö kursen och sedan psykologi och sedan är det lugn i några dagar innan det blir äventyr för hela slanten och bara njuta av en fantastisk och stundtals väldigt magisk plats och Ö. Ska bli hur kul som helst att åka ditt igen. Hoppas verkligen på att få med mig hem fotot "the long rest" en bild jag fastnade för när jag var där för fyra år sedan av fotografen Robert Hoffman. På grund av plats brist och att tavlan mest troligt skulle gå sönder köpte jag inte den. Annars får jag banne mig beställa den!
 
Något jag verkligen ser fram emot!! Hoppas såklart också att min bruna favorit är kvar och att jag äntligen får träffa honom igen!! <3
 
Ska bli fantastiskt kul att åka tillbaka och träffa alla fantastiska individer jag lärde känna när jag var där i 8 veckor sist och se hur de utvecklats. Såklart också de tvåbenta!! :) 
 
 Jag och mina fina fyrbenta!! RIP Kita! 
 
//Elise C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback