En verklighet en farhåga

Hej på er!
 
Vissa dagar och stunder märks det lite extra tydligt hur djupt en del erfarenheter lagt sig, visst har jag kommit en bra bit ifrån då men är otroligt lätt att falla tillbaka i stressen och oron. Som tur byggs erfarenheterna inte på med negativa utan positiv input och med lite tur klarar jag också av bättre att stå på mig och inte gå in i "worst case scenario" som gick väldigt mycket per automatik tidigare. Detta har också tidigare lett till en hel del hårda smällar genom åren. Idag har jag lyckats vända smällarna och se de med ett mer positivt ljus. Jag har kunnat dra mycket lärdom av de smällar som gång på gång påminnt mig om verkligheten på många sätt.
 
Konstigt hur lite en kan förstå när något pågår men som så många år senare ändå lämnat ett stort avtryck och som faktiskt fortfarande påverkar mig. ju mer jag vrider och vänder på det hela dessto mer förstår jag. Bra egenskap när det kommer till perspektiv och tid. 
 
Ytterligare en kick i rätt riktning och ytterligare en bevisning som inte stämmer överrens med mina farhågor. Ibland gäller det bara att kasta sig ut och våga chansa. 
 
En bild från några veckor tillbaka. 
 
//Elise C
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback