Här och nu klockan sju (7)

Hej!
 
Ja om jag känner mig ful kan jag göra något åt att förändra det. När stressen kommit ifatt mig på nytt gäller det att hitta på något annat så ja varför inte ta fram gurran och "lirar lite" Haha ja jo lite så har jag nog fungerat idag. Intressant hur saker och ting kan förändras över tid. När jag gick på gymnasiet gick jag antagligen inte utanför dörren utan smink nu har jag ytterst sällan hela alltihopa samtidigt som jag hade tidigare. Yttligt värre jag vet men ja det är som lättare att ta sig igenom saker och ting som kan vara/bli jobbiga om en känner sig bekväm i sina kläder vill säga.
 
Musik är för övrigt min bästa vän just nu och ännu bättre och roligare att skapa egen eller ta fram gitarren som numera är framme på tok för sällan och bara spontant spela. 
 
Ser fram emot sommaren och att utmana mig själv och bemästra ytterligare kurser och poäng i sommar och nu de kommande veckorna. 
 
Om det går att vara halft hög på livet kanske jag är något sådant just nu. Och kanske ännu mer om någon vecka. Om jag är dålig på att leva i nuet haha ja jo jag vet, alltid en dag frammåt en vecka frammåt en månad. 
 
Med lite tur kan jag vara mer fokuserad på här och nu snart.
 
 
Ego pics -> for the win sometimes, :)
 
//Elise C 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback