Lets take a run!

Hej på er!
 
Idag gjorde jag äntligen tentan, äntligen börjar jag inse att den är över, stressen har nog släppt ett ganska hårt begrepp om mig och alla tidiga morgnar börjar göra sig påmind. Ännu är det inte tid att vila. Utan nu är det bara att köra järnet på nästa tenta och projektet som ska vara klart på måndag morgon. 
 
Som en vän tipsade mig om. När en känner sig trött var hennes tips att dra ut och springa i två timmar och sedan komma hem och vara mycket piggare. Om hela Stockholm Marathon kan vara ute och köra järnet i regnet kan väl jag detsamma. Att dra ut i två timmar kanske är lite overkill idag men att dra ut på en spring tur hoppas jag kan ge mig massor av ny energi och en extra spark i rätt riktning.
 
Får se om jag håller med mig själv när jag kommer in igen. 
 
 
Ha re bra! För nu jävlar!! :)
 
//Elise C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback