Näst sista helgen!

Hej på er!
 
Ja Har varit en händelse rik helg! Två bra jobba pass med många besökare. Ett fantastiskt härligt ridpass med min underbara fyrbening. Och en seger för Sverige i Eurovision. Dessutom har vädret varit fantastiskt!! 
 
Ser fram emot denna vecka att minst lägga ner lika mycket tid och energi på plugget som förra och helst mer och ja främst köra järnet!! Hoppas på att kunna slå mina plugg timmar från förra veckan! Vilket kanske också kan behövas.
 
Har också två träffar planerade med saknade vänner och som pricken över i:et är det Elitloppshelg nästa helg och ja nu när jag ändå faktiskt är i Stockholm har jag tänkt att jag ska dra ditt. Något jag ser fram emot!! 
 
Får se hur denna vecka slutar. Massor planerat kan en minst säga. Ska även hinna med ett litet jobb pass innan helgen. Idag är det också mindre än tre veckor tills jag åker till Island igen vilket ska bli sjukt kul!!! :)
 
Bild jag fotade förra sommaren
 
//Elise C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback