New week

Hej!
 
Ny vecka, plugg järnet i två veckor till sen är första terminen på SU klar och slut, skönt men ja det är troligen de två senaste veckorna som jag på riktigt pluggat och faktiskt haft motivation till att sitta 8- 10 timmar om dagen och plöja igenom texter och begrepp. 
 
Var precis inne på antagnignen och kollade på vilka kurser jag kommit in på och konstaterade att jag kommit in på två kurser till i sommar. Hm vad jag gör en nu då? Ne men ska titta över det och komma på vad eller kanske vilka kurser jag ska läsa i sommar. :) Lite taggad på att köra järnet även i sommar men ja jag har även en hel del jobb pass inplanerade. 
 
Ne back to bussines (studier)
 
//Elise 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback