Sista söndagen innan sommar!

Hej på er!!
 
Sovmorgon idag, fint att kunna sova lite längre efter att ha gått upp runt 06 i två veckor i sträck. Självklart vaknade jag tidigt ändå men somnade om. Har hunnit med ett kort träningspass nu på morgonen både med olika övningar men också med balans platan. Skulle vara kul att kunna göra diverse yogiska övningar på balans platan men om det och hur det går återstår att se. 
 
Om några timmar bär det av mot Elitloppet som går på Solvalla! Ska bli roligt många år sedan jag var på eventet sist, har dock varit på det ca 3-4 gånger innan dess. Får se vilka hästar som är med i år. Har ingen koll :) 
 
Grymt nog får jag även med min kamera vilket ska bli kul!! Så med lite tur får jag till ett gäng bilder som kommer upp här senare idag! :) 
 
Nu tillbaka till fokus på projektet och njuta av helgen! 
 
//Elise C 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback