And so it all begins again!

Hej!
 
Den första skolveckan har redan hunnit passera. När jag äntligen börjat ta mig tillbaka till gamla rutiner och finna mig i dem så är det redan helg och tid att bryta dem igen. Skulle mer än gärna suttit i skolan idag och grottat ner mig i litteraturen och fokuserat på det. Istället blir det en fin jobbdag med trevliga kollegor för att sedan fira min födelsedag med min familj och delar av min släkt vilket också såklart ska bli väldigt trevligt! 
 
Från att ha en vecka ledigt men inga måsten till att slängas in i verkligheten med tenta och två inlämningsuppgifter om bara några veckor och under dessa veckor även ha besök från USA har jag insätt att det är hög tid att dra igång med allt igen. Ska bli super kul att ha några släktingar här från USA. dock kommer jag ha en hel del plugg och en del jobb under denna tid också. Så får försöka hinna med allt så gott det går med andra ord.
 
Vill verkligen ta mig igenom denna tenta nu har ingen lust att göra om den ännu en gång. snubbla på målsnöret är nog bara förnamnet. Så nu ska jag lägga ner massor av tid på rätt saker och ta mig igenom den med lite tur på ett bra sätt!
 
Off to work! 
 
//Elise C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback