New year new possiblities

Hej! 
 
Har inte varit hemma på ca 3 veckor. första två veckor i USA med familj och släktingar över julen. Sedan ner till söder för att umgås med mina gryma och fantastiska vänner. otroligt kul att träffa dem igen. Kände mig febrig när jag åkte från USA men efter dagarna i söder är jag back in bussines. Sjukt inspirerad och känner mig lagomt levande. Väldigt bra med tanke på att jag har en hel del plugg att ta tag och fortsätta med just nu.
 
Dock har jag också fått mycket inspiration till nya projekt vilket känns välidgt kul och spännande. Frågan är bara när jag har tid att lägga ner på dessa. Det värsta med min tid i söder är att behöva lämna det bakom mig för att återigen dra mig hem till huvudstaden. Trivs som fisken i vattnet i sällskapet med dessa. 
 
Har dock grymt bra musik i lurarna som jag inte hört på för tok för länge. Tack till spotify som äntligen fungerar på min dator har jag äntligen tillgång till massa roliga låtar igen. Längtar redan tills jag kan åka upp till Jämtland eller ner till söder igen. 
 
Samt att mina Islands planer blir allt mer levande vilket är otroligt kul!! Att äntligen få vistas på ön igen under en lite längre tid och vara i en av de miljöer där jag trivs allra allra bäst. :) 
 
Med andra ord har jag mycket att se fram emot detta år även om jag ännu inte kommit på ens hälften. 
 
 
//Elise C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback