The small parts

Hej på er!
 
Ny kurs, ny kunskap, nya utmaningar. Imorgon har jag tenta, en examinationsform som jag inte föredrar i första eller andra hand. Dock gäller det ibland att lite granna "Ta tjuren vid hornen" och köra. Samt att ja det går inte alltid att göra på ett sätt som känns kul eller bekvämt ibland gäller det också att utmana sig själv och bara görat. 
 
Har hunnit med att sticka en och en halv mössa nu de senaste tre dagarna vilket känns kul och något jag vill fortsätta med. Äntligen hittat ett hantverk som är enkelt och som inte kräver så mycket utrymme eller material. Förutom hantverk försöker jag även hinna med musiken, om inte lyssna så spela och sjunga, På sistone har det varit mest fokus på munspel och gitarr men vill också bli bättre och lära mig spela Okarina och flöjterna jag har. 
 
Saknar nå jävulskt att ha en fyrbent runt omkring. Även om det gått ca en månad sedan jag fölorade en av mina fyrbenta är det otroligt känsligt... 
 
Snart befinner jag mig dock på ön som lägger på mittatlantiska ryggen med massor av fyrbenta utanför fönstret men även i form av en vovve. Ska bli otroligt skönt att komma iväg och då äntligen ta igen timmarna i sadeln spendera dagar och veckor med fyr och två benta och bara njuta av tillvaron och närvaron. 
 
//Elise C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback