what will happen this Spring?

Hej!
 
Hösten är klarlagd, jobb, plugg och vart jag kommer bo är det som är lite osäkert om jag fortsätter att bo hemma då det är svårt att hitta något annat eller om jag lyckas hitta något. 
 
Nästa etapp blir då våren, vad som kommer hända då vet jag inte, Min hunger efter att få se något nytt göra något annat ett tag är stor, Det finns många möjligheter, studera, jobba vidare, åka utomlands, ja you name it. 
 
När det kommer till att åka Utomlands är det egentligen bara en tidsfråga om när det ska ske, för Utomlands vill jag, just nu är det kanske främst, USA, England eller Island som står högst upp på listan men hur det blir vet jag inte ännu. 
 
USA skulle kunna vara ett relativt enkelt val då jag har både kontakter visum, men också för att det finns många typer av roliga projekt som jag skulle kunna ta del av, samt att ja Lika brett som USA lika många möjligheter finns det på vad jag skulle kunna tänkas hitta på om jag åker ditt.
 
Bilder från när vi var i USA Julen 2013. 
Stranden 
Utsikt från Huset
Vid Lake Michigan 
Mina kusiners "nya" hus 
 
Island, har jag länge viljat åka tillbaka till antingen på semester eller för att jobba eller plugga, var på Island 2011, vilket var en fantastisk möjlighet och upplevelse, mycket som är lätt att sakna från Island, och eftersom jag varit där förrut och via event och dyl i Sverige är även detta ett land jag har en hel del kontakter i. 
 
Bilder från Island från min Visit 2011:
En av många gårdar i närheten av Hellnar
 
Hellnar
Jag och Vindur 4 år
Geysir här är det Strokur som är den mest aktiva av dem. 
Delar av flocken på Midas 
Föl och fölmärrar
Jag i närheten av Eyjafjatlajökull (stavning) 
Katla och Orri :)
 
 
England, är också ett alternativ, möjligen de land jag känner till minst om, då jag en så länge bara mellan landat i London ett antal gånger, Jag har dock varit i Skottland något som var riktigt kul! fördelen med England är att kunna börja om på nytt, lära känna nya personer och få lära känna en ny kultur samtidigt som jag kan bättra på min Engelska då jag upplever att jag börjar bli lite ringrostig. 
 
Bilder från min Skottlands resa 2011. 
En bild på vår Polo instruktör 
Mysig kvälls promenad i Skottland 
 
En av många kalvar längs vägen 
En liten häftig stuga
Vi var och besökte klättercentret/höjd hinderbanan 
Delar av Edinburg Castell 
 
Fotograf: Elise Carson ©
 
//Elise C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback