känslan som uppstår.

Hej på er!
 
Har haft hand om en väns hund sedan den 22 december. Kom att tänka på det några dagar innan hon kom till mig hur otroligt mycket jag saknar att ha hund och hur otroligt mysigt det skulle vara att ha sällskap av en hund igen och ja kom sedan på att jag skulle vara hundvakt. Härlig upptäckt! 
 
En egen och kul dam med starka åsikter. Mycket hund i liten förpackning dock otroligt charmig må jag säga. Envis så det skriker om det men tänker också att denna egenskap påminner lite om mig själv. Ne otroligt härligt att ha sällskap av en hund igen. Att gå samma vägar jag alltid brukade gå förr. Vara ute och gå morgon, kväll och natt, kännas som om hela världen sover, kylan som kryper in under kläderna och gå som om det aldrig fanns något att stanna upp för. 
 
Att känna sig lagomt oslagbar och då och då inse dessa tankar när hunden skäller ut något random och skratta till åt mig själv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback