Kosten och livet går hand i hand

Hej på er!
 
Har inte skrivit här sedan i somras insåg jag nu. har haft väldigt fullt upp med många olika händelser och försöker lägga ner så mycket tid som möjligt på skolan och i skrivande stund min C-uppsats och sedan parallellt hinna med jobb och mina vänner. Ibland är det svårare än en tror att få till och kombinera alla olika behov men ibland går det ganska bra. 
 
Snart är det också jul vilket innebär en hel del förberedelser och dyl som jag just nu försöker ordna samtidigt som uppsatsen. 
 
Om man bortser från livet och den dagliga charmen med att försöka få ihop vardagen på ett bra sätt är mat och hälsa också en viktig och stor del som stundtals lägger på en lite för låg nivå för att det ska fungera felfritt. 
 
Jag har länge haft problem med illamående osv vilket har gjort att jag mer eller mindre dagligen är illamående och använder SEA bands mot illamående tillsammans med andra produkter vid behov. De senaste veckorna upplever jag att det hela har blivit sämre och har nu inte längre några svar på hur det kommer sig att jag ä så pass illamående som jag faktiskt varit. 
 
Imorgon blir det att börja på en ny diet och kontakta läkaren. Kommer att fortsätta att ta de tillskott jag gör idag men också börja med en ny diet som med lite tur hjälper mig att vara mindre illamående och komma tillbaka mer till hur det var förr utan illamående. Som jag för övrigt knappt mins längre. 
 
Under hela detta år har jag varit ostabil på flera sätt. Under min vistelse på Island i två månader var jag betydligt mer stabil vilket var otroligt skönt men ja nu vill jag verkligen få bukt på det hela. 
 
//Elise 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback