Nattpass och sådär pepp på livet, udda kombi

Hej på er!
 
Hur kan en känna sig sådär pigg och pepp typ mitt i natten när jag borde vara trött. Dock går det inte att slockna på ett nattpass. Men ja känner mig väldigt pigg och pepp. Har fått massor av bra kritik på min uppsats som jag tidigare kände mig ganska vilsen kring. Känns toppen att äntligen och återigen kunna jobba vidare med den och veta på vilket sätt jag måste förändra den för att uppnå mål och för att i slutändan få till en bra uppsats om avfall. woop woop.
 
Har även lyssnat på skön musik, många låtar jag ej hört tidigare men blir ganska pepp av dem.
 
Inom uppsatser eller kanske allmänt när det kommer till skrivande finns det ett uttryck " kill your darlings" som garanterat kommer att vara relevant nu när jag fått bra respons. Fake it break it or just simply move on. eller något i den stilen. Är bara att köra på. Dock ska jag nog kopiera denna version jag har nu för att jämföra med slut resultatet. 
 
Fortfarande sjukt att vara så här pepp mitt i natten när kroppen mest vill sova och hjärnan går på högvarv.. skumt värre. 
 
// Elise 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback