Inspirationalllllity

Hej på er!!
 
Bra dag! SItter just nu och lyssnar på massor av gamla låtar, sjukt mysigt på ett sätt då jag minns den tiden då dessa låtar alltid spelade och den tiden. Irriterad för att det avslutades som det gjorde. Men inte värt att lägga ner tid eller energi på detta just nu. 
 
I helgen åkte jag ner till Falköping vilket var sjukt kul! Har äntligen fått träffa och uppleva sådant jag bara hört de senaste året och sjukt vilken kick man kan få. Att som trivas direkt att bli sjukt inspireras och bara puckla på människor haha nedå. Men sjukt kul att se hur det rent praktiskt och konkret ser ut på en vikinga träning. Få träffa massa roliga människor och hamna i ett samanhang där jag som kunde passa in. Och med en vän som jag minst sagt stor trivs med. Så grymt och fantastiskt... Om jag är såld... inte alls. 
 
Blev en sjukt rolig och bra helg, som gett massor av energi och en del förvirring när jag ska försöka sätta mig in i allt och börja sy kläder till mitt första läger med medeltid och vikingar som tema. Såklart är det också otroligt roligt och vill verkligen försöka sätta mig in i det massor för att själv ha koll men även ha koll på mycket historia och sådant runt olika föremål och ting. 
 
Har varit ganska insnöad i helgens inspiration vilket kännts väldigt bra så nu ska jag bara rent praktiskt också ta tag i saker. 
 
Imorgon bär det av till Gävle och första exkursionen med min nya klass och kurs. ska bli spännande att se hur det blir! 
 
Händelserik och bra dag och har äntligen fått ihop min packning så nu är det bara lite sömn kvar innan det bär iväg imorgon! 
 
//Elise 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback