Sorglig kväll i mitten av februari, när förhoppningar förblir till sorg!

Hej på er!
 
Detta kunde varit en fantastiskt rolig och bra dag! Förhoppningar glädje och förväntningar bytes ganska snart ut mot förtvivlan sorg och ovisshet. Den häst jag kärade ner mig i på Island i somras som nu äntligen skulle komma till Island var med om en olycka när flyget med hästarna landade och det var lite som kunde göras för att rädda hennes liv. Hon fick somna in efter olyckan och jag hoppas verkligen att hon inte kände allt för mycket utan fick ett ganska snabbt avslut. Så otroligt tråkigt såg verkligen fram emot att få träffa henne igen och de kommande veckorna, månaderna och åren med henne i närheten. Tyvärr blev detta aldrig verklighet. 
 
Fan att sådana saker måste hända!! Lilla tjejen! <3 RIP! Nu hoppas jag att hennes halvsyster ska klara av omställningen på ett bra sätt och repa sig snabbt efter resan!! <3
 
Underbara och älskade hästar!! <3
 
//Elise C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback