The change will come

Hej på er!
 
Igår blev min bostads situation avgjord. Jag tog tag i saken och bestämde mig för att flytta sista veckan i Mars. Alltså är mina dagar i denna lägenhet räknade. Från början har det varit oklart hur länge till jag skulle kunna bo här men igår bestämde jag mig helt enkelt. Känns väldigt skönt men också jobbigt. Vill egentligen inte alls ge upp mitt boende men i dagens läge har jag inget val. 
 
Känns faktiskt ganska bra! Ser fram emot att bo på landet igen utan plugg och att gå över till att jobba lite igen för att sedan en månad senare åka iväg till den fantastiska ö som jag alltid saknar, nämnligen Island. Ser jätte mycket fram emot att få åka tillbaka och vara bo och leva där i några månader! 
 
Ta igen de timmarna i sadeln som jag inte hunnit med som jag skulle vilja. Återigen fylla på min ryggsäck med massor av nya kunskaper och bara leva här och nu och göra det jag verkligen brinner för. Känns fantastiskt! 
 
Även om jag inte var varken nöjd eller glad med situationen innan kan det antagligen inte blivit bättre med dagens upplägg. 
 
imorgon kväll kommer också två ston från Island som min ridlärare köpt och en av dem är det stoet som jag verkligen föll för när jag var på Island sist nämnligen Huld! Känns jätte roligt!! :) Ska bli superspännande att se hur hon är och vad det blir av henne!! :D 
 
Jag och Huld på Island sommaren 2015 
 
//Elise C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback