Rutiner och livet

Hej på er!
 
Första nattpasset av två i följd. Hittils går det bra. Har varit på diet de senastee 3-4 dagarna vilket känns bra. Svårt att hitta bra mat dock att variera med. Har också hållt igång träningen sedan jag kom tillbaka från Södra Sverige och Norge. Känns toppen hittils. körde ett tufft ben /arm pass under gårdagen så nu biter träningsvärken och imorgon blir det ett rygg pass. Får se vad det blir för typ av pass på söndag. 
 
Sitter fortfarande med lite för mycket plugg men hoppas att jag ska ha löst det i början av nästa vecka. Examensarbetet går framåt vilket känns bra och även isländskan även om det sker i lite för seg takt för att jag ska vara helt nöjd. Har numera också sällskap av en fyrbent vilket är kul! Så nu gäller det att försöka få tillbaka strukturen efter ledighet och nattpass. 
 
Ska försöka ha som rutin att gå upp relativt tidigt på morgonen ca 07-08 och då ta en promenad och sedan sitta hemma i några timmar och plugga innan det bär av mot skolan för ytterligare timmar med plugg. och sedan träna när jag kommer hem osv. Med lite tur kan jag vara ledig efter träningspasset från studierna och mest fokusera på att göra sådant jag inte haft så mycket tid till de senase månaderna. 
 
Fortsättning följer. tiderna och rutinerna är lite baserade på att jag kan börja jobba fler kvällar än nätter på jobbet eftersom det då skulle vara betydligt lättare att hålla igång bra rutiner! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback